Jordi Savall i els seus conjunts són residents a L’Auditori de Barcelona. El cicle dels seus concerts duu per títol El So Original atès que Jordi Savall i els seus conjunts musicals cerquen fer arribar al públic l’especial sonoritat de la música antiga tocada amb criteris històrics i instruments originals.

La música religiosa o profana d’època medieval, renaixentista o barroca va ser concebuda, originalment, per ser interpretada en palaus o esglésies. És per aquesta raó, que molts dels escenaris dels concerts del Cicle de Jordi Savall a L’Auditori no són pas al mateix edifici de l’OCB, sinó en monuments històrics de la ciutat de Barcelona com el Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes, les Reials Drassanes, l’església de Santa Maria del Pi, el Saló del Tinell del Palau Reial o la Basílica de Santa Maria del Mar, entre d’altres. És en aquests espais on ens apropem, veritablement, al seu So Original.

PROGRAMACIÓ L’AUDITORI 2017 – 2018

10/10/17 – L’Auditori – Sala 1 Pau Casals
Claudio Monteverdi (1567-1643)
Vespro della Beata Virgine (1610)