Un espai de col·laboració i suport obert a tothom

La Fundació Centre Internacional de Música Antiga us convida a col·laborar i donar suport a tots els seus projectes i activitats a través de la campanya AMICS de la Fundació Centre Internacional de Música Antiga.

Ser AMIC de la Fundació Centre Internacional de Música Antiga vol dir col·laborar directament en projectes de recerca, de concerts, projectes pedagògics, musicològics i socials així com en la difusió i promoció de la Música Antiga arreu del món.

Tal i com hem fet durant aquests últims anys, juntament amb més d’un centenar dels millors musicòlegs, historiadors, poetes, filòsofs i músics especialitzats de tot el món, continuarem treballant amb imaginació, exigència i eficàcia, per a la recuperació i la promoció del patrimoni musical mil·lenari. Perquè com Fiodor Dostoievski, creiem que la bellesa salvarà el món.

Modalitats de col·laboració i mecenatge i contraprestacions:

Col·laborador: 70€ – 150€ anuals
Informació periòdica de les activitats i notícies més destacades de la Fundació • Obsequi d’una novetat discogràfica • Menció nominal a l’espai Amics de la Fundació • Participació a una activitat de la Fundació exclusiva per als AMICS • Descomptes puntuals a concerts • Beneficis fiscals en funció de la legislació vigent de cada país.

Benefactor: 300€ – 750 € anuals
Totes les prestacions anteriors. • Obsequi de totes les novetats discogràfiques • Invitacions a un concert organitzat per la Fundació • Invitacions a un dels Festivals organizats per la Fundació • Beneficis fiscals en funció de la legislació vigent de cada país.

Patrocinador (empresa): més de 1.000 € anuals • Totes les prestacions anteriors. • Possibilitat d’establir un conveni de col·laboració empresarial amb la Fundació amb les deduccions corresponents segons la legislació vigent de cada país.

Per a qualsevol consulta, contacteu amb Martí Sancliment : amics@fundaciocima.org

Les dades de caràcter personal passaran a formar part d’un fitxer automatitzat propietat de FUNDACIÓ INTERNACIONAL DE LA MUSICA ANTIGA, degudament inscrit en el Registre General de Protecció de Dades, amb la finalitat d’enviar-li informació del seu interès organitzada per l’entitat anteriorment esmentada.

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), el titular pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-se a l’entitat esmentada anteriorment domiciliada al Camí de la Font, 2. E-08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Per a qualsevol aclariment o dubte, podeu contactar mitjançat correu electrònic a la direcció esmentada.