Conforme a la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), la Fundació Centre Internacional de Música Antiga l’informa que si ens facilita les les seves dades personals en qualsevol dels nostres formularis, aquestes quedaran incorporades en un fitxer automatitzat, que serà processat exclusivament per facilitar-li les informacions que sol·liciti. Tanmateix i de conformitat amb la llei, en qualsevol moment pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició, previstos a la Llei, dirigint un escrit a la Fundació Centre Internacional de Música Antiga Ref. PRIVACITAT, Camí de la Font, 2 – 08193 Bellaterra (Barcelona).