Beethoven Academy- Symphonies 1, 2, & 4

El primer tour de Beethoven ha estat un èxit de crítica i públic amb els concerts de la Philharmonie de Paris i de L’Auditori de Barcelona. En aquest primer tour, dels 4 que hi haurà entre 2019 i 2020, s’interpretaven les simfonies 1, 2 i 4 del celèbre compositor de Bonn. Le Concert des Nations proposa una interpretació amb instruments originals que busca una sonoritat diferent a la que ens han acostumat les darreres dècades d’interpretació moderna amb corda metàl·lica i instruments de pistons. A més, la orquestra es complementa amb els Joves Professionals de l’Acadèmia Beethoven que han preparat les obres al costat dels integrants historics de Le Concert des Nations.

Programme Paris (FR)

Programa de Barcelona (CAT)

Crítiques:

La Vanguardia