PRESS RELEASE: Le Concert des Nations al BeethovenFestBonn

Jordi Savall inaugurarà aquest divendres 20 d’agost el Beethoven Fest de Bonn https://www.beethovenfest.de/)  dirigint la 9ena Simfonia de Beethoven amb Le Concert des Nations.

El BeethovenFest de la ciutat que va veure néixer el famós compositor és una de les trobades beethovenianes més importants del món. Cada any, acull les millors orquestres i directors i aquest any convida Le Concert des Nations, que amb la seva proposta innovadora d’interpretació històrica ofereix una visió profundament transformadora de les simfonies.

El cicle de l’integral de Beethoven dirigit per Jordi Savall ja ha visitat les sales de concert més importants d’Europa amb èxit notable de públic i crítica i les 5 primeres simfonies han estat publicades en un disc del segell discogràfic Alia Vox. Interpretar la 9ena a Bonn durant el seu festival és una nova fita per aquest projecte revolucionari amb el que Jordi Savall busca retrobar el so original de l’orquestra de Beethoven.

A més d’una oportunitat per al públic europeu, el projecte de l’integral de Beethoven de Le Concert des Nations també és una oportunitat per un grup de joves, els integrants de l’Acadèmia Beethoven 250. Es tracta d’un projecte pedagògic de la Fundació Centre Internacional de Música Antiga, que combina màster classes i formació amb experiència practica al costat d’alguns dels intèrprets més valorats d’Europa.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb comunicacio@fundaciocima.org