Descripció

Per a qualsevol consulta, contacteu amb Martí Sancliment : amics@fundaciocima.org

Les dades de caràcter personal passaran a formar part d’un fitxer automatitzat propietat de FUNDACIÓ INTERNACIONAL DE LA MUSICA ANTIGA, degudament inscrit en el Registre General de Protecció de Dades, amb la finalitat d’enviar-li informació del seu interès organitzada per l’entitat anteriorment esmentada.

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), el titular pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-se a l’entitat esmentada anteriorment domiciliada al Camí de la Font, 2. E-08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Per a qualsevol aclariment o dubte, podeu contactar mitjançat correu electrònic a la direcció esmentada.